ZZZzzzzZZZZZzzzzzzz!!

Helt sjukt.
Kom i säng vid 01,30.....
Min klockan ringde 05,10. Jag snoozade en gång å märkte det knappt.

Vart tar tiden vägen? Jag som inte hade nåt att göra igår? Schemat blev mer än fullt om vi säger så.
Men vi fick dock en del uträttat iallafall.

Dagens ros går till Jugge.
Han hade städat hela huset när jag kom hem. Jippi!! :D
Ni anar inte hur skönt det var.....

Nä, nu ska jag ta en powernap innan det är dags att börja svara...
Jag är faktiskt sjukt trött. Idag hade det varit läge för en red bull.... *minnen*


Kommentarer
Postat av: Ammi

Nämen, vilken kille!! :o) Då får du tvätta ikväll då :oD



Haha vilken söt red bull :oP

2009-06-23 @ 12:45:42
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0