20090302

Tråkig rubrik - I know. Men come on! Kan ju inte alltid komma på en bra! ;)

Gårdagskvällen blev som sagt fylld med Guitarr Hero! :) Var riktigt roligt. Mitt i allt ringer Malin och det var trevligt! Var längesen vi pratade tydligen :P Dagarna bara rusar iväg... skäms lite över det. Men tack darling för att du står ut med mig! :D
Vi pratade en del häst faktiskt och nästa vecka ska vi träffas tänkte vi. Det ska bli skoj :)

Just nu så har jag jobbat lite mer än halva dagen. Wii! Sen blire hem å vila sig lite. E helt slut i kroppen. Vet inte varför riktigt...
Men men, lite vila å uggla i soffan blir nog bra....

Vad tyckte ni om melodifestivalen i lördags då? Min favorit blev ju Sarah Dawn Finer! Superhärlig låt! Tror den blir ännu bättre på skiva sen. De andra bidragen ger jag inte mycket för faktiskt... tråkiga..
Ska bli skoj å se vad som händer i helgen. Vilken låt som går vidare till finalen. För det är bara en av alla 8 som gör det va?

Huvva, va kallt det är här på jobbet, sitter å småfryser faktiskt. Inte så skoj!
Nu ringer telefonen oxå.
Back to work!!

Tchüss!

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0