Det är något lurt på gång...

Jugge och jag har precis sprungit runt mellan ettan å sexton som vi bor i nu med en massa prylar. VI ska nämligen försöka få till projjan osv här! Förhoppningsvis dyker Kristian upp senare, så lirar vi Guitarr Hero! Vi hade även frågat några av grannarna, men de vekar upptagna... :/

Hur som... Jugge fick ett sms, å då frågade jag vem det var ifrån, å då sa han att det var hemligt....
Hemligt?
Han sa också att jag absolut inte får kolla i hans mobil. Detta har aldrig hänt förut. Så jag frågade varför.
Han sa bara att det kunde ha med min födelsedag att göra, tror ni jag blev mindre nyfiken då? Han håller alltså på med nåt kukkelimuck! Haha! Undrar vad han har tänkt ut den lille rackaren.
Som sagt, extremt nyfiken, men samtidigt väldigt glad - då det verkar hända nåt när jag fyller gammal iallafall :D

På torsdag ska jag på manikyr! Det ska bli supernice! Skönt att få fina naglar igen...
Hoppas jag hinner bara, ska vara där klockan 17,00 och slutar 16,00, men det får lov att gå. Kanske kan göra som så att jag tar endast en halvtimmes rast istället för en hel å då kan gå 15,30 istället. Det vore någe. Ska undersöka detta.

Jahaja, nu ska jag nog se om Juggelito behöver lite hjälp på golvet med kopplingar å dyligt! :)

Just ja! Ska kanske tillägga att jag har tyvärr hållt uppe med träningen sen vi flyttade, men troligvis är igång i veckan igen. Vikten vet jag inte mer om, men jag hoppas jag har tappat lite mer.

Ciao amigos!

Kommentarer
Postat av: Ammi

"kukkelimuck" gissa om jag skratta högt när jag läste det ordet. Kul att det händer nåt, det är ju alltid kul. Speciellt när man fyller 30...eller 23 eller vad det nu var host host



kramar

2009-03-02 @ 19:12:33
URL: http://ammizen.blogspott.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0