Drömmar...

Inatt hade jag en helt fantastisk dröm faktiskt. Det involverade mina kompisar, Ammi, Malin och Jugge. Men även EMD grabbarna :)

Jag kommer inte ihåg hur allt började, men på nåt vis stötte jag å Ammi på dem ute nånstans. De skulle äta ute på någon fin uteservering/restaurang så de stod i kö och väntade. Där nånstans såg Danny S4an och Ammi frågade då vad han tyckte om bilar. Haha!
Så då började vi prata lite där och han gillade bilen skarpt, vi pratade vidare och Erik & Danny hängde med oss ett litet tag där innan de fick sitt bord. Då gick jag å Ammi vidare samt mötte upp Malin.
Vi stod utanför och undrade hur vi skulle få kontakt med dem igen, men vid det här laget träffade Malin någon annan snubbe å hängde med honom!
Så jag å Ammi smög in på denna restaurang och tog ett bord rätt nära Danny å Erik. De kände igen oss så vi pratade vidare där, hur deras liv var. Vad de måste vara less på vissa saker osv...
Sen fick vi en inbjudan med dem på nåt fancy uteställe, så vi gick igenom stan å fick se hur hopplösa deras fans var, hur alla ryckte i dessa människor, men samtidigt hur älskade de var av alla!
Hahahah, helt sjuk dröm.
Fick uppleva hur "VIP" det var när vi kom till det där stället med dessa pojkar, Ammi virrade bort sig nånstans, så efter några timmar när Erik började berätta om hur hans blivande tjej skulle vara så sa jag till honom att Ammi skulle ju vara perfekt - försökte ringa henne flera gånger, men inget svar! Så hopplöst. Vart var du tjejen?? :D
Så jag gav upp å pratade vidare med Danny om hur han mådde, vad de gillade å göra osv.. Vi blev rätt bra polare och det kändes som att man kom närmare Danny som person å inte som artist.



Hahaha!!
Helt udda dröm måste jag säga!! Men rätt roligt :) Givetvis hände det en del andra saker och en massa detaljer som jag inte ens orkar skriva om här... Men ja.. det där var drömmen i det stora hela.

På tal om nåt annat. Ringde mamsen just, och kollade när de skulle komma imorgon samt fråga om hon kunde ta med sig några häst saker imorgon till mig å Malin. Å det kunde hon :) Så då slipper jag en bilresa på söndag! Jätteskönt! Supertack :)
Ska även försöka få Jugge att prata med sina päron å kolla om de kan få med 2 sadlar hit på lördag. Det vore underbart! Då kan jag å Malin bara åka till stallet och fixa å dona tills pållen kommer på söndag! :)

Å ikväll börjar Jugge jobba igen :( Det innebär att jag får åka å handla själv, städa å fixa inför imorgon, + att kvällen blir rätt ensam :(
Skittrist att han jobbar helg. Man blir så van att få ha honom hemma! Hehe...

Well, well... ska väl jobba vidare nu. I have a lot to do!! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitter här med magknip för att jag försöker att inte asgarva högt :oD Vilken dröm!!

2009-03-27 @ 10:53:09
Postat av: Jinnie

Hahaha!! Skojja inte :)

2009-03-27 @ 17:11:58
URL: http://jinnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade vart bättre om du drömt att du blev instängd i en hiss me Danny! ha ha

2009-04-24 @ 09:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0