Huvudvärk

Jag har ont i skallen. Vet inte vad jag har gjort, men har fått en jättebula i pannan och det bultar och bankar som bara den :/ Aj aj...

Usch va helgerna går fort... Jugge jobbade hela hela helgen också, så han har man knappt sett.

Vi var hos Richie å Lisa i lördags å åt. De fick en liten "förskott och "efterskottspresent" av oss. De ska gå å se "Roast" på Berns ikväll! :) Hoppas det blir skoj!
Vi hade iallafall jättetrevligt hos dem, och god mat blev det också ;)
På kvällen sen var jag bjuden till Helen och Daniel för att kolla på melodifestivalen! Haha, dt var skoj :) Vi avslutade kvällen med att bla spela SuperMario Kart eller va det hette :) Annorlunda att sitta å hålla en ratt i luften :) Men det var skoj som sagt var.


Igår var jag nedstämd... Ledsen. Och det är väl "tack vare" mitt jävla ex som bara ska bråka hela tiden.... Orkar inte..
Så när Jugge åkt till jobbet så kände jag att jag inte ville vara själv så jag for över till Åsa och kollade på tv några timmar.
Tusen tack för att du finns Åsa <3
Idag for hon å Kristian till Björnrike, och på torsdag åker jag å jugge upp :D
Det ska bli supernice!! Verkligen!!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Usch, huvudvärk är ju inge vidare.. :( Hoppas att du mår bättre nu. Snart får du komma iväg och koppla av lite. Du får hälsa snön från mig ;)

2009-03-09 @ 22:24:53
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0