Jobb, bilar och annat trams

Nu sitter man här på jobbet igen... Humöret är inte direkt på topp. Får en massa skit på mig som jag inte har gjort. Men någon syndabock måste de ha, så det är väl bara att bita ihop. Men det har ju gjort att man inte är direkt glad idag heller,jag vill egentligen inte svara i telefon, än mindre vara här idag :(

Det har bara gått 2 timmar på arbetsdagen, och man känner redan såhär. Det känns ju bra! NOT.

Igår var vi över till grannen och kikade på Efterlyst. Trevligt att komma hemifrån och få kika lite på tv faktiskt! Annika o Peter fick ta bort sin hund i måndags :( så de har varit lite ledsna.
Men om några veckor kommer deras nya valp hem, så då blir det liv i luckan igen! :)

Vi var även över en snabbis till Åsa å Kristian och berättade att jag fått ledigt, så vi kommer åka med dem till Björnrike på torsdag. Eller ja... de åker på måndagen, men jag å jugge kommer åka upp på torsdag morgon i A3an. Det lär bli en resa det! :) Se hur långt man kommer innan man har träsmak i röven!
Det ska iallafall bli skönt att få komma bort några dagar faktiskt.. få glömma allt skit som varit för några dagar... Väldigt skönt.
Men att jag fick ledigt torsdag å fredag innebär att jag kommer få jobba extra på tisdag kväll till 20,00 samt onsdagen innan ledighet. Det blir en lång dag det. Börjar 7 och slutar då 20,00. YEAH! Thats my bitch!
Men men, pengar in kan jag ju inte säga nej till. Egentligen.

Well, well... vad har hänt mer då? Jo! En glad nyhet! Min kompis Niklas, åker ner till skåne imorgon och inhandlar en blå RS6a! :) Efter några dagars räknande och divideringar emellan så har han nu beslutat för att köpa den. Jag hoppas allt går bra och att det blir som han har tänkt sig.

På lördag ska vi till Richie o Lisa, Richie fyller ju år nästa vecka, men det blir lite käk och så på lördag istället.
Jugge jobbar ju tvyärr hela helgen, så vi ska tajma in det mellan sovningen å arbetandet. Blir väl att vi åker dit runt 15 tiden I Think.
Sen blir jag själv på lördag kvällen och melodifestivalen. Och jag hade varit ganska nöjd med det om det inte hade varit för att jag inte har någon tv...
Jag kan ju iofs plocka hem det efter sändningen, men äh... orka. Som jag känner nu skiter jag i det, men känner jag mig rätt så är jag sugen som fan på lördag och uppsöker en polare med en tv! :)

Söndagen har inget planerat alls, lär nog bli som så att jag tillslut får städa Jugges äckliga, vidriga Kia... den e såååå bajsig. Ni anar inte. Cola som har drällts på golvet, dammig, massa grus överallt, Mcd påsar som växer på en liten hög osv.. Urk. Så den måste få sig en igenom gång i helgen. Å det blir nog jag som får göra det. Lyxfru - det är var han är! ;)
Borde även ta och dammsuga A3an, den börjar också se lite ledsen ut invändigt. Men i förhållande med Kian så är den ju tokren ;)

Nä fan. Jag är inte gladare nu heller. Trodde att mina tankar skulle skingra sig lite medans jag skrev, men nä... Jag är fortfarande rätt nere... :(

Vi hörs....

Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter som det blir lite tajt för oss att träffas nästa vecka? Det e väl måndagen som kanske funkar. Men det låter så härligt att åka till björnriket. Vi åker ju till Älvdalen i em. ska bli så skönt. :) Kram

2009-03-05 @ 10:14:35
Postat av: Jinnie

Jo, lite tajt blir det, men det går nog :) Vi får försöka satsa på måndagen till att börja med!

Hoppas ni får superskönt i Älvdalen! Kram kram

2009-03-05 @ 12:48:01
Postat av: Ammi

Blä va avis jag är på båda er.. Jag får nöja mig med Stockholmssnö, gul å äcklig :( Men men vad är väl en bal på slottet.



Kram till er båda =)

2009-03-05 @ 13:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0