Kryssning med Radio 107,5 i lördags!!

Heeelt galet! Vet inte vart jag ska börja nånstans.... Shit va kul jag hade!

I lördags, jag och Malin hade bestämt att vi skulle ses och hitta på nåt. Så efter man vaknat och duschat å grejat så frågade jag om vi skulle gå ut med hunden vid sjön och sen kanske ta en tur på stan. Sagt och gjort, hon sa också att vi skulle träffa en annan Malin där vid 13,30, så det passade jättebra.

Men när vi väl kom till stan å in i kringlanhuset så fick jag veta att vi  inte alls skulle träffa Malin, utan vi skulle in på Body Sop och bli sminkade! :)
Haha, fan va överasskad jag blev.  Vi blev fint festsminkade och gick därefter och käkade lite, kollade in i olika affärer för att tillslut åka hem till mig.
Då sa Malin att kvällen var inte slut än, vi skulle hänga ihop hela kvällen och göra en massa skoj, så det var bara å hänga med.
Erik kom och hämtade oss efter lite fika och det bar iväg mot stan.
När vi kom till Värtahamnen så började jag undra vad vi skulle göra.... inte vågade jag tro att vi skulle på kryssningen som jag så gärna ville åka på..
Men vi klev av där och Malin sa då att vi skulle på kryssning.
- Va?, sa jag. Ska vi åka på kryssning?
- Mm.. sa Malin.
- Med Galaxy?
- Ja, det ska vi, sa Malin.
Då utbrast jag i ett stort JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Och blev så jäkla glad.
Jag å Malin skulle på den roligaste kryssningen EVER.


Såhär glad blev jag när jag insåg att vi skulle på kryssningen!!

Det var ju bara det att när vi kom uppför rulltrappan så såg jag ett helt gäng av mina underbara vänner stå där och vänta på mig inklusive Jugge.
Jag blev så jäkla glad och rörd, att de alla var där för att fira mig så mina tårar bara rann ner för mina kinder....
Vilken känsla!!!
Helen, Daniel, Thomas, Mio, Richie, Lisa, Rudolf, Trident, Pancho,Sulan, John, Gabi, Mattias, Ammi, Per. Allihopa var där! Just for me! <3

Jugge hade även bokat suiten för oss! Coolt som fan.
God mat fick vi i oss oxå innan det var dags för kvällen.
Först signering av skivan med EMD. Ammi köade och fixade deras nya skiva med autografer till mig å henne *gulle*
Sen fort upp till hytten å byta om för att därefter gå ner igen å höra Danny spela live. Vilket drag!!! Så sjukt bra!
Jugge stackarn filmade hela kvällen!! Så jag har allt på band oxå. Superbra!
Sen börjde Katrin Zytomierska och Oskar tror jag han hette (som var konferencier kvällen till ära) att säga att de hade en tjej här ikväll som fyllde år. 30 JÄVLA ÅR sa Katrin ... haha.
Å det var tydligen jag.. Så jag fick springa upp på scenen och ta emot publikens jubel och fick lite allsång!! :) Det var jäkligt coolt!



Kvällen fortsatte sen med underbara EMD på scenen, föjt av Velvet och nån mer. Dj Mario var även där och pumpade musik hela natten lång.
Jinnie drack sin första grogg efter op, och det gick bra.
Malin hade tagit med en sprite zero som jag blandade med päron vodka.
Blev lite lullig på första groggen och full på den andra som jag knappt hann få i mig innan jag råkade välta den :(
Men det var nog lika bra det! :) Haha!
Vi tog sen en nattmacka några stycken av oss innan vi stöp i säng runt 04,00-04,30...

Sov till 11 dagen efter och gick sen upp å åt frukost med Malin å några till...


Jag var helt slut när jag kom hem, men fan va kul jag hade!!! Ni är helt otroliga mina vänner. Så glad att jag har er!!

Tusen tusen tack, inte minst till min älskade Jugge som styrde upp alltihopa! :)

Älskar dig!

Bilder kommer upp så fort jag kan!!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Yeeeeey!! Ja, värsta bästa! Men det var ju du som skulle kramas med EMD inte jag, eller ja båda kanske ;o) Men nästa gång, då är det din tur flinar Tack för en toppenhelg! KRAM

2009-03-23 @ 22:49:26
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0