Möte med byggherren och fan å hans moster

Som ni alla vet vid det här laget, så har vi haft, för att säga det milt, lite problem med vårat hus.
Igår hade vi möte med Staffan, Göran, Nursel samt Janno om våran länga som blivit vattenskadad, hur det blir med tomten, vi numera inte har och när vi får flytta in.
Vi började vid 20 och jag kom i säng strax efter 01.....

Mötet var rätt bra i slutändan, men jädrar va de försöker smita undan, ducka för svar osv.
Vi fick dock lite underskrifter som är bra att ha. Hoppas bara vi aldrig kommer att behöva vända detta emot dem.
Helen + Daniel fick inflyttning till vecka 15 eller om det var måndag vecka 16?
Jag å Jugge fick inget datum alls :P
De skulle diskutera och kolla vidare så skulle de stämma av på fredag. Så vid 12-13 tiden kommer Göran ner igen och möter då upp Jugge för vidare diskution.
Då har vi nog lite mer att ta upp. För igår blev man rätt mör av det där mötet...

Måste ge en eloge till Daniel som stod på sig och fortsatte kämpa med frågorna trots dåliga svar!! Mycket bra!

Idag är jag helt slut, inte så konstigt kanske? Fick även gå in å göra lite mat efter mötet, det var däremot inte ok...
Shit va fel det blev. Men iallafall. Nu sitter jag här på jobbet, men funderar starkt på att gå hem då jag inte känner mig ok.
Sluddrar ju nästan i luren.

JÄVLA KLÅPARE TILL BYGGARE!!!

Over n´ out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0