Onsdag och "lillördag"

Vaknade imorse och mådde hyffsat. Kände att det hade svullnat upp lite mer, så jag gick ner och tog alvedon på en gång. Nu syns det verkligen att jag är svullen :/
Jag undrar va fan det kan vara?

Idag jobbar jag 7-16 och sen blir det hemgång och vidare mot vårdcentralen! Ska bli intressant att se vad de har att säga, å framförallt om jag får en läkare som förstår vad jag säger... hehe...

Sen blir det nog hem å packa en del inför morgondagen så det är klart, så ska jag även tvätta/dammsuga, fylla på spolarvätska, luft i hjulen osv. i bilen så den är redo för långtur sen! :)
Vet iofs inte om jag gör det ikväll eller om jag går upp imorrnbitt och fixar det sista.
Hoppas bara jag mår så pass bra att jag orkar med denna helg.

Köpte ju nya pjuck igår med utfällbara dobbar! :) Skorna hade kostat 1800kr, men var halva priset på dem nu, så nu har jag rejäla vinterskor även till nästa vinter! Och!!! Jag slipper halka där uppe ;) Haha, så supernice! Eller hur Malin? Slipper jag gå som en tant ;)

Jugge jobbar ikväll också, så jag är själv ikväll och packar, sen får han sova i bilen eller nåt sånt stackarn. Men det kanske går!? :)

Well, ska försöka jobba lite nu mellan plågorna, klockan 11 är det dags för lunch!

Kram!

Kommentarer
Postat av: malin

det låter kanon :) hoppas ni får det toppen bra där uppe.

2009-03-11 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0