Palladium, Västervik å möten

Japp, snart får man åka hem, eller ja... vi ska ju dagen till ära ha möte här på jobbet, så jag kommer inte härifrån förens 20 tiden tidigast *gäsp*

Men iallafall, ville bara berätta att lördagen den 25e April ska jag å Ammi göra Västervik osäkert! Vi ska bo på Stadshotellet och sen ut på Palladium, någon som brukar gå där? Är det bra?
Vi kommer röja som fasiken och digga till EMD som ska lira där. Haha! Det blir nog ett äventyr bara det :)
Vi kommer ha med oss laptop ner, så vi kan blogga direkt från Västervik, ladda upp bilder osv :D
Är helt säker på att det blir ett stort minne för livet den helgen!

Nu ska jag avsluta här, så jag är klar att gå ner direkt vid 18 då mötet började!

Just ja... Fick mail av Hellen idag, hon visade en filmsnutt från våran Audi "kul-tur". Jisses vilka minnen :)
Vi pratade även lite om popcorn bilen och hennes nyförvärv! Hoppas på att få se lite av dem i sommar om inte annat! Vore skoj!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Yeey, kommer bli grymt!! :oD

2009-03-24 @ 22:19:39
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0