Torsdag, torsdag - snart fredag :)

Yeah! Snart är det helg igen. Å jag å Malin ska date´a på lördagen! Wii!! Inte för att jag vet vad vi ska göra, men nåt kommer vi på!

Morgonen idag började lika strålande som igår. Soluppgången över essingeleden är vackert  klockan 06,10 :)
Men nu har det tyvärr börjat mulna på... Blåser verkar det oxå göra`.
Va fan... nu snöar det också!?? Nä, va trist. Men så är det ju med mars månad.

Igår skickade jag även ut om fika den 28e mars, får hoppas några dyker upp och snackar lite skit! :)


Hörde just en gammal goding på radioreklamen:

BAPPELSIN DÅ GUBBJÄVEL!! :D

Hahaha! SÅ KLOCKREN! :)

Nu ska jag jobba vidare, en timme kvar till lunch bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0