Trötthet...

Usch va segt. Gick å la mig rekord tidigt igår - 21,00. Men tror ni jag är mer piggare idag för det? Nope.
Måste vara all medecin jag äter nu. Är ju trött som en panchis!

Annars idag så ska jag efter jobbet försöka hinna åka till ICA Maxi och handla lite mat samt hårfärg. Hinna hem å tvätta, städa lite kanske och färga håret.
Jag bör hinna till Petit Chose oxå då jag har ett paket att hämta där :)

Sen hoppas jag på en lugn kväll utöver detta och en lång sovmorgon imorgon! :) Därefter ska jag och Malin leka. Kanske hälsa på Epo?? Äh, jag vet inte. Men nåt roligt hittar vi nog på.
Skulle vara bra om jag hann dammsuga/tvätta A3an ikväll oxå. Den är grymt skitig sen fjällen resan. Inte bra...


Vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Ammi

Då är vi två som är trötta, jag sitter här å halvsover men jag vill verkligen se vem som åker ut ur Lets Dance.



Imorn ska jag gå på mitt första Yogapass! Det du ;o)

2009-03-20 @ 21:21:29
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0