Update från Vemdalen + sjukan

Jag hade skrivit en hel del och bloggat från Jugges telefon, men allt kom inte med och det blev pannkaka av alltihopa, så inget blev publicerat! :(
Lite tråkigt... men men...

Vemdalen/Björnrike var heeeelt underbart! Vi kom dit på torsdags eftermiddagen. Tok mycket snö! :) Vallarna var meter höga och vädret jätteskönt.
Jugge å Kristian åkte skidor/bräda under fredagen och lördagen. Det blev väldigt slitna, men tror de hade roligt trots allt :)
Vädret har varit varierat, men på lördagen var det fantastiskt väder!! Solen lyste, klarblå himmel och ca 8 grader i solen.
Jättemysigt!
Hela helgen har vi haft det super. Ätit god mat, varit ute på härliga promenader med hundarna, räddat en saab ur diket (!), spelat kort mm.
Detta vill jag göra om - men då gärna frisk!

Jag fick ju åka hem på lördags kvällen sent och ner till akuten på Karolinska.
Mina ögon svullnade igen, såg knappt något på höger öga så jag blev lite rädd....
Men han kunde inte göra något han heller, fick en remiss till hudläkare, så jag var där igår.

Ingen vet vad det är jag har fått, men äter nu medecin nr 4. Får hoppas den hjälper.
Hudläkaren sa att jag skulle känna skillnad om några dagar. Jag håller tummarna!! Orkar inte se ut som Mike Tyson längre, vill inte vara helt slut... vill inte känna mig såhär...

Å som pricken över i:t så fick Åsa åka till sjukan i söndags :( Det är troligtvis en gallsten som gör att hon har så ont och inte kan äta. Så vi hoppas på att hon får göra en magnetröntgen fort och sen att den bara kan tas ut  utan operation...
Vilken otur den stackars människan har!!

Well, måste gå å ta en tablett igen... sen får jag nog jobba lite..

Ha d gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0